Encyklopedie her
Obchodní zástupci
---
Rozvoj paměti
1
3-4
2-30 jednotlivci
10-60 let
žádný | 0
1 hod. | 1
Prostředí: místnost
Denní doba: dopoledne, odpoledne, večer
Roční období: kdykoli
Realizace hry
Hrající sedí např. kolem stolu. Určí se některé písmeno, třeba „A“. Všichni musí postupně říci, jak se jmenují, odkud přicházejí a co prodávají. Každý tento údaj musí začínat určeným písmenem. V naší ukázce je to typ A. Tedy: „Jmenuji se Antonín, přicházím z Arábie, prodávám angrešt“. Tak se postupně všichni vystřídají. Kdo neví, co říci, nebo řekne něco, co už před ním někdo uvedl, vypadává ze hry.
Metodické poznámky
Při každém písmenu změňte pořadí, v němž hrající odpovídají, protože čím později kdo odpovídá, tím je jeho úkol nesnadnější.